torsdag, september 17, 2009

Yrsel!

Idag känner jag mig helt yrslig. När jag skulle kliva upp i morse och morgonstöka som vanligt inför jobbet blev jag alldeles yr. Jag blev tvungen att ta fram en spyhink och lägga mig på hallgolvet. Först trodde jag det var magsjuka som var på gång. Men det visade sig vara lugnt. Men jag blev alldeles kallsvettig där jag låg på golvet. Efter ett tag lyckades jag ta mig till sängen. Och även in till köket en sväng för att äta lite. Men det visade sig att lite mat i magen gjorde ingen skillnad. Ett samtal till sjukvårdsupplysningengav inte så mycket. Men de trodde inte att det var någon biverkning av Cocilana i alla fall. De trodde att det kunde vara ett virus som satt sig på balanssinnet. Så idag har jag sjukskrivit mig och jag ligger fortfarande till sängs. Jag kan inte göra så mycket utan att huvudet snurrar till. Nu är det dags att sova lite till så kanske det ger med sig sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar