söndag, juli 25, 2010

Sommar i Haverö!


Åa utanför mamma och pappa en sommarkväll, lite igenväxt men väldigt vacker att vila ögonen på!


Tänk att få vakna och känna sig snygg varje morgon? Ja, med rejäla sovmorgnar och sömn i relativt god tid på kvällarna känns det att jag mår bra och vissa morgnar gläds jag åt att se sig själv i spegeln! Tänk om det kunde vara så vintertid med...?


Lite lek med chinchillor blir det också emellanåt. Min syster Petronella har 4st för tillfället, varav den här är den yngsta. Hon gillade dock inte mitt namnförslag "lilla skit". ;)


Släktträff på Överturingen igår. Riktigt trevligt att träffa tremänningarna Amanda och Frida och deras respektive. 10 år sedan förra släktträffen. Vi hade grillknytis och mamma hade fixat den bästa knytisen ever, det var sååå gott! :)


Jag återanvände en gammal långkjol igår, satte ett skärp i midjan och fick en knälång kjol istället. Jag gillar't! Hoppas någon fick bild på det så jag själv får se hur jag såg ut... Men mitt rosettdiadem gillar jag verkligen!! :)


Nu ska jag fortsätta njuta av semester, ikväll blir det surfisk med Orjalas! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar