lördag, juli 10, 2010

Jag är så oförskämd... :)

Ikväll har jag varit och grillat hemma hos Björn och Emelie, Rebecca var också med. Vi hade en riktigt trevlig middag tillsammans, efter grillningen skjutsade jag Rebecca till busstationen eftersom hon skulle hem till skåne på semester. Hoppas du får en trevlig sommar Beccy!! :)


















Jag for hem och stökade lite med tvätten samt packade mina badkläder så kom Björn o Emelie och hämtade mig för att åka ut till hans systers pojkväns stuga där vi fiskade och badade i kvällens sol. Det var fantastikt vad solen värmde innan den gick ner och det var så roligt att leka med deras hund Dixie, så fin i vattnet i solnedgången... :) Efter bad och fiske bar det av på Sibylla där det blev mjukglass i chockladdoppad våffla med noisette och nötkross. SÅ GOTT!

Nu är jag hemma och mår bara gott, det känns så oförskämt, men jag mår verkligen bra nu!!! :) Klart att jag saknar Robert, men inser mer och mer att det här var rätt. Klart att det gör ont eftersom att jag fortfarande tycker om honom, men vi fick ett fint år tillsammans, nu är det dags att gå vidare, vi får hitta någon ny båda två som är mer liksinnade oss. För mycket motsatser är nog inte bra...men samtidigt var det bra... Ja, kärlek är inte lätt att förstå sig på... *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar