lördag, juli 10, 2010

Fantastisk kväll med Ida!

Ida står i duschen just nu, så jag passar på att leka vid datorn lite. Ikväll har vi lagat trerättersmiddag med kräftstjärtsröra, kyckling med bacon och örtröra och vaniljpanacotta till efterrätt. Riktigt gott! Lite film på det (wedding date - romantisk komedi) och sen ut på en joggingrunda/promenad som jag har mätt ut på eniros funktion kartor att det är 3,5km. Lagom vardagsmotion! :)
Men jag påminns om varför jag hellre tränar på morgonen, dels att man har mindre i magen än efter en trerättersmiddag... :P Och dels för att jag egentligen är en morgonduschare. Men vi passar på att pyssla om oss själva och varandra så vi har peelat oss och smörjt in oss och nu sitter jag med ansiktsmask, ja riktigt härligt. Om vi orkar kanske vi passar på att massera varandra också innan det är dags att sova! :)
Det är underbart med vänner, och så kul att få umgås med Ida, det är nästan ett år sen senast (storsjöyran)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar