måndag, juli 05, 2010

Sundsvallshelg, bilköp och sommarens första dopp!


Idag har jag verkligen haft en toppendag. Först en helt okej dag på jobbet, varken jobbig eller lättsam. Sen en trevlig middag hemma hos Robert, bilspaning som inkluderade köp av en Nissan Primera -98. Det känns hur lyxigt som helst att ha en ren, fräsch bil med ac och som verkar vara bra skött... Nu gäller det bara att göra sig av med gamm-opeln, någon som vill köpa?? Pris går att diskutera, men några tusenlappar...
Efter bilköpet gick jag och Robert ut och joggade en runda. Min kondition är verkligen i botten, men den tar sig uppåt. Lyckades jogga ca 1km utan gångpaus - rekord efter min tremånaders sjukperiod. Efter joggingturen fick vi ett ryck o joggade/promenerade till Kärringberget som ligger bara några 100m från Robert och där tog vi oss båda ett dopp - som för mig var sommarens först. Riktigt härligt :)


I helgen har jag levt husbilsliv med familjen. Och igår fyllde världens bästa pappa 48år. Tårta åts och presenter öppnades. En omgång scrabble spelade vi också. Riktigt kul. Ett alfapet eller scrabble måste jag införskaffa mig eller önska mig...


När jag kom hem efter dagens alla bravader upptäckte jag att min orkidé skjuter ett nytt blad...jag blir så glad!!! :)

1 kommentar:

  1. Åh vilken snygging du har köpt! Den såg helfräsch ut! Njuuut :) /Marta

    SvaraRadera