söndag, juli 18, 2010

Semester!!!

Nu har jag gått på semester och det känns riktigt skönt. Solen skiner, jag har haft en skön jobbhelg, humöret är för tillfället på topp och det mesta känns riktigt bra. 4 semesterlediga veckor väntar mig nu...inte alls tokigt! :) Ikväll blir det bad med Björn och Emelie och senare i veckan åker jag hem till mina föräldrar för att umgås med dem, systrar, släkt och vänner. Livet är underbart! :)

Helgen på Jesusrock var inte heller fy skam, kombination av vänner, bra musik och sköna ungdomar att ansvara för är inte alls tokigt! Det bästa bandet, precis som förra året var definitivt [dweeb] (töntarna på svenska) men andra band var också bra som "Me in Motion" och "Stephanie Smith". Rekommenderas att lyssna in via myspace, youtube eller spotify! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar