måndag, september 07, 2009

Jubileum!

Nu skriver jag mitt 100-ade blogginlägg. Det första skrev jag i april och har nu bloggat i ungefär 5 månader. Ja, det känns bra. Svamlar om både det ena och det andra - men det är skönt att få prata med mig själv! =)

Jag fick alldeles nyss en känsla av att jag längtar efter att få plugga, få fördjupa min kunskap inom ett område, få bli klokare och större kompetens. Om två år tänker jag mig att det är dags - men känslan just nu handlar om NU. Men jag ska vänta. Jag är tacksam att jag har det jobb jag har, så har jag ju möjlighet att lägga undan lite pengar inför framtida studier och äventyr dessutom.

Nu ska jag hosta vidare, jag plågas av en torr rethosta som kommer och går. Små dammkorn sätter sig i halsen och kittlar tills jag måste hosta ch då drar hela magen ihop sig så vissa dagar har jag träningsvärk i magen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar