söndag, september 27, 2009

Frid!

Just nu känner jag att jag mår riktigt bra. Delvis för att jag äntligen börjar känna mig frisk, delvis för att jag har haft en lugn och trevlig helg. Jag har hunnit fått undan det mesta stöket här hemma i helgen, och jag har även hunnit med att slappa mitt i olika aktiviteter med vänner. Åh vilken härlig helg. Vänner, kärlek, lugn och ro och lite hushållsarbete.
Fast nu var det längesedan jag träffade familjen. Jag var hem helgen då mamma fyllde 43 år den 5e september. Det är nackdelen med att ha familjen så pass långt bort. 30 mil är ingen omöjlighet, men det är en omöjlighet för att bara åka hem och hälsa på dem för en kväll... När jag åker hem hinner jag inte med något annat de helgerna. Nu längtar jag tills nästa gång jag får träffa familjen! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar