måndag, september 28, 2009

Träning!

Åh vad skönt. Nu känner jag mig äntligen så frisk att jag kan träna igen. Idag var jag på afro power dance och imorgon ska jag på vattengympa på förmiddagen. Onsdag och torsdag blir det ingen träning pga jobb och tjejkväll på stan. Men på fredag är det dags för vattengympa igen.
Åh vad skönt att äntligen komma igång igen, tre pass per vecka ska jag försöka hinna med nu i höst har jag tänkt... =) Om jag är riktigt duktig kanske jag går oh tar ett pass på lördag med...!
Nu gäller det bara att jag inte blir sjuk igen...

Att träna är både jobbigt och roligt på samma gång. Ibland är jag bra sugen på att ge upp, men i slutet av passen när de är genomförda - då infinner sig en så skön känsla.
Nu gäller det att vara duktig och fortsätta med träningen och inte låta någon lathet infinna sig. Det värsta är "fallgroparna" då det är mycket läger eller sjukdom som gör att det inte hinns med att träna... De fallgroparna ska jag försöka undvika!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar