lördag, september 19, 2009

14 timmar!

14 timmars sömn är inte så lite det... Jag somnade vid 17-tiden igår, sov fram till 22 då jag drack ett glas vatten och tog hostmedicin, återgick sedan till sömnens värld (på väg in i den smsade jag med Robert - snälla, säg till om jag var helt borta i det jag skrev??) :P. Jag vaknade vid 7 imorse och har dragit mig tills nu. Jag var upp och drack lite vatten vid 8...

Det är läskigt vad trött och borta jag känner mig. Igår ringde mamma Bitte, jag sov då hon ringde så jag vaknade till, vi pratade i ungefär en halvtimme och jag kände mig helt skakis... Det måste vara biverkningar av medicinen... Jag sov ju flera timmar på dagen också.

Nu ska jag försöka kliva upp så att jag kan få i mig frukost, ta mig en dusch och sedan ringa till mamma Maria eftersom att det är lördag idag.

Jag är faktiskt inte lika grön som grodan, men känner mig lite bortkollrad ur verkligheten...

1 kommentar: