onsdag, september 09, 2009

Spelkväll!

En onsdag av det mer intensiva slaget har jag upplevt idag. Mycket är ett litet ord att beskriva hur min arbetsdag varit. Men den har även varit intressant och givande! Förhoppningsvis kommer jag ikapp det jag måste göra snart...

Nu ikväll har jag haft besök av vänner: Rebecca, Björn och Mimmi. Vi tänkte testspela melodifestivalspelet - ett riktigt roligt spel. Man har en spelplan som man hoppar på - men uppgifterna finns på dvd. Man ska gissa artist/grupp, svara på frågor, sjunga, känna igen. Men ibland stängde skivan av sig själv vilket var oerhört irriterande. Så efter att den stängt av sig själv minst fem gånger stängde i av det spelet och spelade istället "med vilda gester" och "trodde du ja". Det första spelet vann Rebecca och Björn, och det andra spelet vann jag... Många roliga bilder finns på Rebecca med kakao fulla munnen, på mig när jag äter kaffepulver, när Rebecca äter ketschup, när jag lapar vatten som en katt...osv. Ja - Trodde du ja innebär en del utmaningar, och inte ska man banga då inte... ;) Bilder kommer när batteriet till kameran är laddat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar