torsdag, september 03, 2009

Helgplaner!

Förmodligen tar jag bussen ner till Härnösand imorgon för att sedan lifta med moster Stina till Ånge och sedan tar jag bussen därifrån - eller så får mamma eller pappa komma och hämta mig. På lördag fyller mamma år, sen på söndag liftar jag med henne till Härnösand därifrån tar jag bussen hem till Övik igen. Detta gör jag alltså om moster Stina har en plats över i sin bil imorgon. Annars tar jag det lugnt fredag och lördag, och försöker istället boka en lunchtid med mamma i Härnösand på lördag.

Förra helgen var jag på utbildning i Vålådalen, helgen innan dess firades Dekarsögårdens 60årsjubileum och helgen innan dess var jag på Selånger marknad och flyttade hem till Järved igen efter semestern. Det här är alltså tredje helgen efter semestern - har det gått så fort??

Nästa helg åker jag på DS-möte i Nordingrå och helgen därpå är jag på upptaktsläger med konfirmander hela helgen, helgen därpå fyller Krisitna 18 år och jag borde åka hemöver igen - men då funderar jag på att ta en paus och göra absolut ingenting - kanske träffa Robert om han förhoppningsvis hunnit bli frisk till dess. OM INTE det blir så att jag och några vänner gör en tripp till Tallin den helgen - annars blir den trippen troligen v.41 eller v.48.
Ja, höstens helger är redan ganska upptagna...jag ska försöka ta det lugnt emellanåt också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar