måndag, september 21, 2009

Vilken dag...!

Oj, oj, oj... Vet inte vad jag ska skriva om idag. Idag har jag jobbat halvdag, sen åkte jag hem och sov en stund. Sedan var jag på uttagning för hårmodeller. Så imorgon kommer jag att blogga om mitt lilla håräventyr! (Jag blev uttagen alltså!)

Ikväll har jag fått ett trevligt sms från min vän Micke. Nu är spelgänget ett steg närmre en resa till Tallin 27-29 november. Första advent med julshopping i Tallin. Inte helt fel! =)
6 personer i två fyrahyttare med buffé på fredag kväll och frukost lördag och söndag. Det är vad som är bokat än så länge. Åh vad jag längtar - det ska bli så kul! =)

Jag känner mig så glad så jag håller mig någorlunda kortfattad för en gångs skull!
Godnatt, nu ska jag sova så jag är redo för en heldag med en hårmodells upplevelser imorgon! ;)

2 kommentarer:

  1. Låter trevligt, har inte sett nåt om det bara, men ni får ha det så skojsigt ju!

    SvaraRadera
  2. Mitt fel, lite felformulerat - ett steg närmre iaf nu när vi har fått prisföslag... =)

    SvaraRadera