onsdag, september 30, 2009

Tjejkväll på stan!

Ikväll har jag och Rebecca gått runt på stan. Stans butiker var extraöppet 18-21 ikväll för gemensam tjejkväll. Rebecca köpte ett hårvax och jag köpte en klänning på Åhlens (lika som jag redan har men en annan färg) och en kjol på Indiska (lika som jag redan har men en annan färg). Så fantasifull var jag ikväll... :P
Jag träffade på Andrea från hårkvällen, hon mejlade mig igår och jag ska smsa henne imorgon. Vi pratade idag om att käka lunch på stan tillsammans på fredag. Kul att lära känna henne. =)
(Ja Robert, nu tänker du på hur översocial jag är...:P Men så är det bara... ;))

Jag och Rebecca hade tänkt avsluta tjejkvällen med O'learys där det var sex and the city tema ikväll. Men när vi kom dit kl 21 hade de prescis startat sändningar av två fotbollsmatcher som börjat bara för en kvart sedan... Då blev vi less och satte oss på en bänk och surrade istället, sen gick Rebecca hem och jag tog bussen hem. En trevlig kväll... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar