fredag, september 18, 2009

Tjolahejsan!

Är hemma från jobbet idag med. Känner mig lagomt ding i bollen. Sover mycket. Igår hallicunerade jag ett sms från Björn. Läskigt. Jag misstänker att det är medicinen som gör att jag mår så här. På måndag hoppas jag att jag kan börja jobba igen. Och på söndag räknar jag med att gå på gudstjänst med välkomnande av Ann-Kristin och Oskar som nya medarbetare och avtackning av Britt-Inger som gått i pension. Dessutom är det höstfest och kyrkoval då. Så då ska jag ta mig till kyrkan!

Men nu ska jag vila resten av helgen. Dax att sova igen. Har anmält Petronella till fördjupningshelgen på dekarsögården. Det ska bli kul att åka på läger tillsammans! =)

Jag och Petronella, påsken 2009.

Syrran - du är toppen! =)

4 kommentarer:

  1. Åh vad kul att du får med dig systern! :D

    SvaraRadera
  2. du måste fråga om du får lägga ut det där
    den bilden är ful
    tycker om dig syrran

    SvaraRadera
  3. Marta: Det ska bli jätteroligt! =)
    Petronella: Jag tycker om dig med! JÄTTEJÄTTEMYCKETMYCKETMYCKET! Jag tycker att vi båda är lite fulsöta... ;) Vill du att jag ska ta bort bilden?

    SvaraRadera