onsdag, maj 20, 2009

Långhelg!!

Åh vad skönt det ska bli med en långhelg nu!
Och denna långhelg tänker jag vara hemma och ta det lugnt. Ska bara göra några små utflykter... Imorgon är det gökotta och då går kollekten till Svenska Kyrkans Unga i Härnösands stift (så ge rikligt med kollekt imorgon!!). Under dagen ska jag plugga järnet, dags att färdigställa min fältstudierapport från studieresan till Budapest.
På fredag ska jag och en vän ut och paddla kanot (jag hoppas på fint väder med mycket sol!!). Och på lördag funderar jag på att ta en tripp till Sundsvall där jag hoppas kunna möta upp mina föräldrar och systrar för att äta någon god middag...
Och på söndag jobbar jag. Ja, den här helgen lär nog gå ganska fort... Tur att jag inte bokade in något den här helgen! ;)

1 kommentar:

  1. Ja, jag undrar hur dina helger ser ut när du HAR bokat in nåt??? En långhelg när du tänker vara hemma och ta det lugnt...??????
    Lycka till med allt!

    SvaraRadera