måndag, maj 18, 2009

Att vara nöjd!

Det är så skönt att få vara nöjd med sig själv! Idag har jag jobbat nästan heldag 8.30.15.30, men mycket planering och tänkande... och nu ikväll har jag varit iväg på gymet och gymmat.
Jag körde både kondition, armar, rygg och mage.
Ofta så brukar jag vara bekväm och gå på ett pass. För då är det bara att bita ihop passet igenom, kan ju inte ge upp och gå ut mitt i... Men när jag kör gym, då handlar det ju om min disciplin rakt igenom. Att inte fuska med någon muskelgrupp eller stressa igenom för att ta sig iväg tidigare. Att träna i en timme, det tycker jag känns väldigt lagomt för varje träninspass.
Jag är inget träningsfreak, men jag är så glad. För för första gången i mitt liv har jag hittat träningsformer som jag faktiskt tycker är roligt och som jag inte bara går på för att jag måste, utan för att det är skönt och roligt! :)

Idag är jag nöjd med mig själv och det jag utfört!

1 kommentar:

  1. Toppen!
    Det ska man vara -- alla dagar! För man kan inte mer än göra det man gör och man kan inte mer än göra sitt bästa!
    *kram*

    SvaraRadera