söndag, maj 31, 2009

Domsjöturné!

Jag har börjat lära känna Domsjö lite mer. Jag har nog aldrig varit i Domsjö så många gånger under samma vecka tidigare! För några veckor sedan var jag på ljusparty hemma hos Angelica, i onsdags var jag hem till Rebeccah för att hämta ljus till Ida.

Igår kväll gjorde jag och Rebecca en turné som vi inledde med grillning vid Kärringberget i Själevad. Solen sken, vi grillade, solade och jag tog mig årets första dopp i sjö! (Fast jag fuskade lite för jag doppade inte huvudet o blötte inte håret...) En väldigt trevlig kväll! Och lustigt nog när vi var på Kärringberget så kom det ett gäng som badade och det var ju Jenny, Linnea, Sandra och Jennys och Sandras pojkvänner... Så vi passade på att byta lite telefonnummer innan vi drog vidare åt olika håll... Sedan for vi vidare hem till Mattias och lilla Angelina där vi såg på film och spelade guitarhero, sedan for vi vidare hem till Tompa och Sara där även Jensen befann sig. Där blev det gratulerande av Tompa som fyllde 25 år igår och småsurr och sällskapsspel: Med andra ord. Så roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar