lördag, maj 23, 2009

En tripp till Sundsvall...

Idag har jag varit i Sundsvall hela dagen! :)

Jag åkte från Övik 9.40 o kom fram till Sundsvall 11.55. Kristoffer mötte upp mig och vi gick och fikade. En räksmörgås med Loka päron till. Gott och trevligt sällskap! Vi hade en trevlig liten stund på cafét innan vi började röra oss runt i stan...närmare 14 sa vi hejdå och jag fortsatte mitt strosande på egen hand. Jag provade lite badkläder på stadium och sedan dök Eric upp, vi gick till Barista och fikade. Ice-chai och chokladboll för min del. Gott och trevligt sällskap! Sedan strosade jag på för egen del lite till...hittade igen mitt favoritschampo från Maria Nila, men provade en annan variant av det. :)
Sedan strosade jag på lite till innan Lenitha mötte upp mig och vi gick och åt på Tandoori. Hon hade rabattkuponger så vi fick äta valfria trerätters för 295:- tillsammans. Så vi åt o drack supergod mat för strax under 200:-/person. Åh vad gott och trevligt sällskap!

Men vilken dag... inte nyttig på något vis...eller nyttig för själen! Skönt att ta en dag och bara strosa...träffa vänner, underhålla vänskap, underhålla mitt eget välmående. Inte stressa på, utan hinna bara vara, se, prata, lyssna! :)

1 kommentar:

  1. Du skriver inte nyttig på något vis...du måste tänka om där...såna dagar är sannerligen nyttiga på alla möjliga sätt. Socialt, för vila, för inspiration, för umgänge, för god mat, för att fylla på....
    Ta dig tid och gör fler såna!
    Vi hörs imorgon och ses över en kopp te på onsdag...*kram*

    SvaraRadera