onsdag, mars 31, 2010

Pack-ångest...

Imorgon kväll ska jag åka hem till Timmeråbacken för att fira påsk med familjen. Trevligt värre... :) Sen på måndag morgon bär det iväg till Skottland (Glasgow och Iona) och jag måste se till att packa till dessa två resor nu ikväll. Har börjat under veckan men är långt ifrån färdig. Och att det på väderleksrapporten imorse sades att det skulle snöa 30cm snö på Nordirland och Skottland idag gjorde inte saken bättre... Kläder för alla väder, hygienartiklar, personliga saker, utbildningsmaterial till utbildningspasset jag och Lenitha ska ha i Glasgow för de unga konfirmandledarna, vandrarkängor, pass, brittiska pund, svenska sek, europeiskt försäkringskort, väska/ryggsäck att packa i, adapter, kamera, batteriladdare till kamera samt mobil, handbagage, tänka 100ml-förpackningar, postafen etc.
Jag känner i nuläget lite lätt packningspanik och ångest, men det löser sig... Men jag vill ju ha plats för lite souvernirer och presenter på hemvägen också...
Nej, nu ska jag hem til Robert och leka diskmaskin för att sedan bli bjuden på mat! (Lika bra att skjuta upp pack-ångesten...)

2 kommentarer:

  1. Jag är klar =) med packningen alltså... bara så att du vet =)

    SvaraRadera
  2. Tack för den du...det får mig inte alls att känna mig mer stressd... ;)

    SvaraRadera