måndag, mars 08, 2010

Stegräknartävling och hockeymatch

Igår gav jag mig in i en stegräknartävling, riktigt utmanande och roligt. De andra (Rebecca, Malin och Tessi) började i tisdags men jag hoppade in lite sent igår.
Igår samlade jag på mig 15100 steg, trots att jag började samla steg först på eftermiddagen. Idag har jag samlat på mig 26 685 steg, men eftersom att stegen ska vara redovisade före kl 21 på kvällen blev endast 21 285 steg godkända.

Ikväll gick jag och Björn på hockeymatch i Fjällräven center. Vi gick verkligen för bilarna lämnade vi hemma och gick till och från. Riktigt skönt att slippa trafikkaoset! Matchen var inte den bästa men det var spännande att se den. För första gången i mitt liv har jag sett Foppa spela hockey live samt se honom göra mål... Men inte hjälpte det så det slutade oavgjort. Bättre lycka nästa gång!!!

1 kommentar:

  1. Att se Foppa spela är mäktigt! Vi (MoDo) ligger kvar på slutspelsplats i alla fall :)

    SvaraRadera