torsdag, mars 18, 2010

Kusiner!

Jag pratade med farbror Anders i telefon för ungefär en vecka sedan... Så frågade Anders sin son, min 2åriga kusin, Valdemar om han ville prata med mig. "Självklart!" var svaret och jag fick prata lite med honom... Sen när det en kort stund efteråt var färdigpratat fick jag en stor blöt puss genom telefonen. Senast jag var hem, då slängde han sig direkt i mina armar då han kom nerför trappen hemma hos mina förädrar. Robert godkände och gillade han dessutom på en gång. Riktigt roligt! Åh vad jag saknar min lillkusin Valdemar just nu. Men ikväll får jag umgås med mina andra kusiner istället: Sandra, Kevin och Pierre. :)

2 kommentarer:

  1. Ååh va underbart att ha en sån guldklimp som lyser upp dagen! Jag har ju dig så det är skönt att se att du har någon också.. ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, han är verkligen en guldklimp, du ser hur han strålar! :) Du är också en underbar guldklimp i tillvaron, om än på ett litet annorlunda sätt... ;) Hoppas vi ses något framöver! :) KRAM

    SvaraRadera