fredag, mars 12, 2010

Effektiv fredag

Idag har jag varit ledig, och jag har varit riktigt effektiv. Det känns så skönt! Imorse "sov jag ut" till 7.50. Jag klev upp och åt frukost... Sen åkte jag in till stan och körde en timme på crosstrainer, riktigt svettigt. Sen var det bara att ge sig in i duschen och ner i vattengymnastiksbassängen. Åsa som var ledare idag gav oss i vattnet sån energi att jag tror att alla 25 verkligen tog i till max!
Efter vattengympan gav jag mig ut en kort sväng på stan och köpte mig några ramar till några fotografier jag framkallat. Tyvärr hade de bara 2st av den sort jag skulle ha 3st av. Men de två de hade är nu uppe på väggen och den tredje får jag gå och köpa till veckan... Det känns skönt att jag börjat få till det på väggarna, i början när jag flyttade hit till lägenheten fick väggarna vara tomma ganska länge då jag inte visste riktigt vad jag ville fylla dem med.
Sen passade jag på att tömma mitt förråd som under en tid fått varit tidnings- och pappersinsamlare. Jag fyllde min bil och for och tömde det ute i Bonäset. Nu ska jag snart ta itu med disken som jag samlat på mig, och därefter ska jag gå igenom alla handlingar inför helgens DS-möte som är lördag-söndag i Sundsvall, hemma hos Oskar denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar