måndag, mars 15, 2010

Spontan tur till Sthlm

I höstas fick distriktsstyrelsen en inbjudan till "Liv & Lust" i Stockholm, vi valde att skicka 3st på den föreläsningen. Jag ville hemskt gärna åka, men höll tillbaka och anmälde inte mitt intresse vid det tillfället. Men nu har tyvärr en av våra representanter blivit sjuk och lite spontant fick jag ändå gå på den här föreläsningen.
Jobbet ställer upp och jag får passa på att ta det här utbildningstillfället. Det känns riktigt bra och nu ska jag börja göra mig i ordning för resan. Natten tillbringar jag sittandes på ybuss och jag tror jag borde packa med filt och eventuellt kudde, en bra bok och anteckningsmaterial. Det blir till att hoppa in i duschen, fixa håret skapligt och göra en grundsminkning så är det bara att dra på mascara imorgon bitti... :)
Nu hoppas jag att Robert tittar förbi en sväng snart så ska vi mumsa lite kladdkaka trots att jag inte har någon grädde hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar