torsdag, mars 11, 2010

Svammel...

Jag svamlar mycket, om både ditt och datt. Men sådan är jag! Jag tycker om att prata, jag tycker om att lyssna då andra har saker att dela med sig av... Men ibland, då är det skönt att bara få svamla, få vara "flum-sofia" eller "gammelmormor" eller "strulsoffan". Och funderar man på vad tanken med min blogg är, så är det just det. Att jag ska få svamla lite, få prata av mig, och dela med mig av en del saker som händer i mitt liv. Men jag har inga mål med det... Så här finns svammel om stegtävling, mensvärk, hemresor till familjen, om när jag gör ingenting, om när jag har fullt upp (om jag hinner blogga)... Gäsp, nu blir det sängen ganska snart. Känner mig trött efter kvällens promenad och dagens arbete... Godnatt!

1 kommentar:

  1. Och ingen kommentar om den viktigaste händelsen idag?????????? -- Modo har kastat in handduken, Foppa har spelat klart hockey i sitt liv och Modo missar alltså slutspel, än en gång....
    Var det inte Modo som skulle ta SM-guld i år????

    Timrå tar dock chansen som återstår, få se om det går vägen på lördag, endast seger räknas! Heja TIMRÅ!!!

    SvaraRadera