söndag, mars 21, 2010

Gemenskap som lämnar tomt efter sig...

I torsdags fick jag storbesök av moster och morbror och deras familjer. Vi har spelat sällskapsspel, gått på paradisbadet, ätit buffé på harrys och gått promenad. Riktigt trevligt och det har fungerat imponerande bra att vara 8 pers i min lilla etta i tre dagar. :) Välkomna tillbaka hela gänget! :)
Nu väntar jag på att lillkusin Valdemar med familj och att mamma, pappa och mina systrar ska hitta hit någon helg framöver. :)
I lördags tittade Robert förbi så att han fick träffa delar av min släkt och de honom... Lite kort stund men nu har de i alla fall sett varandra. :) Sen for jag och Robert och handlade och sedan åkte jag hem till honom, sov där i natt och idag och ikväll har jag jobbat.
Nu kommer det att kännas tomt att sova ensam i natt, äta frukost i min ensamhet i natt och jobba på egen hand imorgon förmiddag. Men imorgon kväll ska jag träffa Andrea och simma med henne, det blir trevligt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar