torsdag, juni 25, 2009

Tack och adjö för idag...

...tänk vad tiden gått fort och vad mycket vi gjort, nu är det slut för idag!

Nu ska jag alldeles strax lämna kontoret. Arbetsdagen är slut för idag och jag ska fara vidare på träning. Ikväll ska jag träna afro power dance. Det känns lite hemskt att gå ner i underjorden och träna i en källare. Men är det afrikansk dans så är det och det vill jag inte missa!! Måste vara bästa träningen för ryggen...och alla andra kroppsdelar för den delen med... ;)
Efter afron ska jag se till att få i mig middag för att sedan träffa upp Rebecca och Lundis för att gå och lyssna in The Poodles som spelar utanför swedbank arena som inledning på hamnfesten.
Efter spelningen hoppas jag på att få med Rebecca och Lundis på ett kvällsdopp vid Nyänget...

Solen skiner och vi har haft 25 grader i skuggan idag, och imorgon blir det ännu varmare säger vissa... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar