söndag, juni 28, 2009

Hamnfest och strandliv!

Vilken helg. Det har varit helt underbart. Hamnfest tre kvällar i rad och stranden tre dagar i rad... Såhär ska livet levas under sommaren! The Poodles, Starpilots, Lili & Sussi, Ola och massa andra som jag inte vet vilka de är uppträdde... (Erik Hassle, Janet, KIm o några till...)
Har umgåtts med vänner nonstop och träffat bekanta och bekantas bekanta... :) En perfekt helg för att vidga kontaktnätet... :) Många konfirmander, och ungdomar och föräldrar i rörelse med! Måste säga att jag är imponerad av polisernas och ordningsvakternas arbete. Det var lite rörigt ett tag, men de ordnade de upp... :)

Men just nu känner jag mig oinspirerad till att skriva här. Försökte formulera något klokt men nej, det lyckades inte. Det blir lite allmänt pladder mest... Kan det vara värmen som utmattat mig tro?
Hmm....Imorgon ska jag upp och ta en morgonpromenad innan jag åker på jobbet. Hoppas att jag kommer upp! ;)

Pratade med mamma på telefon tidigare ikväll. Det är inte så ofta vi pratar faktiskt, men det är så härligt när vi gör det. Både hon och jag har ganska mycket med det vi gör.
Men på fredag åker jag hem till Haverö igen. Då fyller pappa 47 år och jag ska komma upp till stugan. Åh vad jag längtar. Då ska jag passa på att ligga på gräsmattan och läsa...och innan jag somnar ska jag ligga och läsa... Mmm, sommar i boan. Nu längtar jag tills jag får åka och hälsa på dem. Sen kanske det blir surströmming någon av kvällarna? Mums! :)

Undrar om jag ska köpa hårfärg till pappa nu när han vet att han klarat av att färga mitt hår?? *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar