lördag, juni 13, 2009

Fantastisk dag, men...

Vaknade strax före eller efter nio av att Ida ringde. Känner att jag har lite dålig tidsuppfattning just nu och hade det även då. Somnade 02 i natt efter att jag varit vuxen på stan genom jobbet i natt.
Jag såg i alla fall till att komma upp, klädde mig och käkade frukost. Åkte in till stan och tog del av invigningen av det nya parkeringshuset i stan. Kollade på ett gäng dansare som uppträdde där inne - en av ungdomarna i ungdomsgruppen jag jobbar med, träffade lite folk, surrade och var social. For och hämtade Peter, vi åkte ut till Klingre på folkrace. Grymt roligt! Sedan åkte vi hem till mig, lagade middag, for ut på Dekarsögården och hälsade på på sommarlägret där ute. Jag skjutsade hem Peter, for på hemmakväll och hyrde tre filmer. Och nu ligger jag här framför tv'n. Kollar på andra filmen nu ikväll.

Huvudvärken har slagit till och jag borde väl gå och sova snart... Jag känner att formuleringarna är inget jag orkar tänka igenom just nu. Orden rullar på. Vad det blir, det vet jag inte riktigt.
Snälla lilla huvud, kan du inte sluta dunka nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar