onsdag, juni 24, 2009

Sommar på riktigt!

Vilken underbar dag! Solen skiner, skiner och skiner. värmen är slående och sommaren är här på riktigt nu. Hann till och med lägga mig en timme i solen på gräsmattan efter jobbet.
Tyvärr har jag bara varit inne på jobbet idag. Som tur var så städade vi våra leksaker i en av våra lokaler så jag fick röra mig i alla fall. Det måste vara hemskt att sitta stilla på ett kontor en dag som denna!
Mycket bra musik och öppna fönster så fungerar det faktiskt att städa en dag som denna! Nckdelen med att städa på jobbet är att jag känner inte suget att städa när jag kommer hem... Men snart är leksakerna och förråden avdammade och rengjorda för ett nytt verksamhetsår.


Efter jobbet kom Rebecca förbi, vi lade oss och solade en stund. Och smidde planer för helgen. :)


Idag fyller Britt-Marie år, grattis!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar