måndag, juni 01, 2009

Bussresa...

Åh vad jag känner mig annorlunda än alla andra när jag säger det här, åh vad jag tycker om att åka buss! Att åka buss för mig är rena avslappningen. Jag sover gärna lite från och till, och helst så gör jag ingenting under tiden mer än möjligtvis lyssnar på musik och pratar lite med resesällkapet.
Men att luta sig mot fönstret, dra jackan över sig och bara vara. Det är så skönt!
Jag sitter nu på bussen på väg ner till Sundsvall dit jag ska på ombudsträff. Jag, Håkan och Eric ska träffa några av ombuden som ska åka på SÅM i augusti. Jag själv ska tyvärr inte åka, men det ska bli intressant att vara med inför åtminstone.

Jag ska nu under min resterande bussresa läsa igenom min fältstudierapport med de kommentarer Evelina lämnat åt mig efter opponering. Sedan ska jag försöka göra de åtgärder som jag tycker krävs innan jag lämnar in rapporten till vår lärare Hanna.
Också hoppas jag hinna sova en liten stund nu på bussen för jag känner hur sömnigheten kommer sakta men säkert...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar