tisdag, juni 23, 2009

Åh!

Vad livet är underbart att leva! Jag har precis kommit ut ur en svalkande dusch efter en kvällspromenad/joggingtur. Åh så skönt! Och vilken glädje och livslust jag känner. Tänk att få vara välsignad med livet som gåva, att vara skapad och älskad. Det är obeskrivbart. Åh vad jag älskar att få känna så här. Energin sprudlar och hela jag skiner och njuter.
Tack alla ni som finns runt om mig, tack för att ni finns med i mina upplevelser! Ni är med och gör mitt liv så fantastiskt! En del får jag djupa samtal med under längre möten, och en del möter jag bara som hastigast. En del känner jag mer och en del känner jag mindre, men alla jag möter skapar intryck i mitt liv. Det är oräkneligt hur många möten man gör i ett liv, på ett år, på en månad, på en vecka, ibland går det att räkna per dag - men långt ifrån alla gånger. Men det är så fruktansvärt olika. Men möten - både trevliga och otrevliga är lärorika på ett och annat sätt. Och dessa möten är en stor del av livet. Och jag tror att Gud finns med i alla dessa möten på ett eller annat sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar