torsdag, juni 11, 2009

Oj, oj, oj!

Det var längesedan jag senast gick på ett afropowerdance-pass, och oj,oj,oj! En tränare jag inte dansat med tidigare. Och vilken energi och glädje hon utstrålade! Och så svettig jag blev... Detta var det absolut jobbigaste afropowerdance-passet jag varit på men så oerhört roligt det var!!
När jag kämpat så bra, då får jag en sån härlig kick. Mår så bra. Åh vad jag älskar den känslan.

Idag har jag haft en skön dag. Johan kom förbi runt elva, vi bakade pizza som vi åt tillsammans. Kollade lite på mtv och småsurrade om allt möjligt. Trevligt sällskap och sedan sa vi hejdå. Jag for sedan in på stan. Gick och klippte mig hos Rinse i Oscarsgallerian och sedan strosade jag runt. Hittade mig en sommarklänning och några födelsedagspresenter...

En skön ledig dag helt enkelt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar