onsdag, juni 10, 2009

Äntligen!

Nu har jag äntligen fått mig en paus i tillvaron. Lite egentid till att ta hand om mig själv, min lägenhet och annat som måste göras.

Jag har nu skickat in fältstudierapporten efter opponering. Nu är det bara att hålla tummarna, blir jag godkänd har jag nu avklarat 15 hp i religionspedagogik med inriktning på konfirmandfrgor. Det känns så skönt!

Idag har jag passat på att tagit mig sovmorgon, lallat på lite smått här hemma, skickat in fältstudierapporten.

Nu ska jag alldeles strax ta itu med lite städning, tvätt o disk för att lite senare fara iväg och simma. Andra saker som jag skulle behöva göra är klippa håret, färga utväxten, ta med kamera och dator till elgiganten för att se vad som är fel, handla lite småsaker. Får se om jag får detta gjort idag eller om jag fixar det imorgon.

Imorgon ska jag få trevligt lunchbesök iallafall. :) Det ska bli så trevligt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar