onsdag, juni 17, 2009

En ny dag...

...och solen skiner, är det inte fantastiskt? :)
Att vädret kan påverka humöret så mycket?
Det är precis som om när solen kommer fram så får jag så mycket mer energi och ork, och blir så mycket gladare. Inte för att jag deppar när det regnar, men det är så mycket lättare att le när det är soligt. :D

Ikväll ska pappa koma på besök. Han ska skjutsa farfar till Umeås sjukhus. Sedan ska han komma hit till Övik och sova här innan han far och hämtar farfar imorgon.
Åh, jag har inte bestämt mig än om jag ska åka hem till Haverö med dem på torsdag o hitta andra ressätt hem till övik på måndag eller om jag ska ta min egen bil på fredag morgon.
Jag tänkte försöka hinna färga mina hårrrötter innan jag beger mig hem till Haverö för att fira midsommar...har lite födelsedagspresenter att slå in till min minsta lillasyster som fyller 14 år på lördag. Hon var ju nyss 3 år, hur kunde det här gå till?
Jag känner mig så gammal ibland...
Men nu ska jag snart gå ut och njuta av denna soliga dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar