torsdag, juni 18, 2009

Dagen efter!

Ja ni, jag skrev igår och berättade att min pappa hjälpt mig att blondera mina mörka hårrötter igår kväll. Men jag skrev aldrig om resultatet. Bara att jag väntade med spänning.
Och idag på morgonen då håret torkat ordentligt får jag helt enkelt berömma min käre far.
För att aldrig ha varit med vid hårfärgning tidigare så lyckades han grymt bra med blekning av mina hårrötter under handledning av mig som heller aldrig färgat endast hårrötter.
Jag känner mig nöjd och redo för midsommardans imorgonkväll till Shake! Jag hoppas att det kommer många dit och dansar imorgon för jag är ordentligt danssugen!!

Och för er som oroar er, en blond Sofia - huvaligen, jag kommer att bli brunett igen till hösten! Men nu i sommar njuter jag av att vara blond.
Fast jag vet inte om blondiner har roligare, jag tycker att livet är lika fantastiskt oavsett hårfärg måste jag säga! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar