onsdag, oktober 14, 2009

Onsdagmorgon

Det var längesedan sängen var så här skön. Sängkläderna har blivit precis sådär skönt insovna så att de fljer kroppen som silke, täcket är alldeles lagomt varm med den kyla som kryper inpå inför vintern, och kudden är alldeles lagomt fluffig. Varför finns inte den där känslan där hela tiden? Både natten till igår och natten till idag har den där känslan funnits där. Så nu är det snart dags att byta sängkläder *suck*.
Imorse vaknade jag redan klockan 05, jag låg kvar i sängen och drog mig till kl 06. Klev upp, läste dagens tidning, fick på mig kläder och sedan började jag morgonen med ett glas proviva. Kan en morgon starta bättre? :)
Idag känner jag att jag mår riktigt bra!

Idag fyller Björn Nilsson 24år, grattis vännen! Björn är helt fantastisk vän. Hjälper till när bilen krånglar, lånar ut sina saker när jag låst ut mig från lägenheten, lyssnar när det uppstår problem, har alltid en så skön inställning. Umgås man med Björn kan man inte annat än vara glad! :) GRATTIS BJÖRN!!!


2 kommentarer:

  1. Björn ser väldigt nöjd ut på sista bilden. ^^ Sjukt trevlig kväll.. =)

    SvaraRadera
  2. Björn teddy Nilsson16 oktober, 2009 20:30

    det var vänliga ord:)

    SvaraRadera