söndag, oktober 04, 2009

15cm och okänd mark!

Jag känner mig så trött! Har jobbat idag kl 9-14 och jobbar även ikväll 16-21. Just nu är jag hemma på en lunch/middags-paus. Mötet jag hade inplanerat kl 15 blev inställt - nästan skönt faktiskt!

Jag känner mig så trött just nu. Jag och Robert var på hans syster Erikas 30årsfest igår kväll. Riktigt trevligt, även om jag kände få och kände mig ovanligt blyg... Eftersom att Erika och HENNES Robert bor i Själevad sov jag hemma hos Robert i Själevad i natt - första gången faktiskt. Hans säng är 15cm mindre bred än min säng och det är stor skillnad!!! Förutom trångt om sovplats så sover jag alltid så dåligt första gången jag sover hemma hos någon...jag kommer inte ner i så djup sömn... Jag minns sommaren 2008 då jag sov hos Marta efter hamnfesten - då låg jag som på aga och väntade in morgonrutinerna... På hotell och vandrarhem brukar det inte vara några problem - men då är jag inte hemma hos någon heller...
Tack för igår Erika (du som smygläst min blogg...;) )!

Nu ska jag käka gammaldags makaroner och köttbullar, mums! =)

4 kommentarer:

  1. Åh stackare, och jag sov väl som en stock den natten och lite till eftersom vi varit ute, haha :)

    SvaraRadera
  2. Haha, jo, och jag sov nog egentligen också ganska bra, förutom min morgon då jag låg på aga för att vänta in och se hur morgonrutinerna gick till hemma hos er...;)

    SvaraRadera
  3. Se där ja !!! Nu börjar det likna något, smart av grabben att fixa en smal säng.

    SvaraRadera
  4. Åh, typiskt dig... Pappa va? *suck*

    SvaraRadera