tisdag, oktober 06, 2009

Besviken!

Jag var och tränade Afro Power Dance idag efter jobbet. Afro som jag alltid brukar tycka är jätteroligt och smidigt att genomföra. Men på dagens pass kändes det knyckigt och ledaren gav inte så bra instruktioner... Jag ska nog dansa afro på måndagar eller torsdagar och inte tisdagar. Jag tycker inte om att välja pass efter vilken ledare som håller i det, men framöver kommer det att bli så. Dels för att när ledaren har den rätta energin, då kan den få mig att ta i mer än jag orkar. Och dels för att dagens dans kändes så "knyckig", det kändes inte bra i nacken/axeln på höger sida, och vänster fot trivdes inte ritkigt med dagens dans...

Ja,ja. Jag har tränat idag i alla fall - det är viktigast. Men nästa vecka blir det inte afro på tisdagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar