torsdag, oktober 29, 2009

22år idag!

Ja, då har jag blivit ett år äldre. Det känns inte så mycket. Men det är trevligt att bli ihågkommen av så många. På facebook är det helt sjukt hur många som har grattat mig, det kommer ta lång tid att tacka alla. Via sms och samtal är det också ett gäng gratulationer.
För mig är det inte presenter som räknas. Men att få vara ihågkommen uppskattar jag.
Dessutom är vi många som fyller år här i oktober/november-skiftet så vi är många som gratulerar varandra... :)

16e oktober Petronella
21a oktober Sandra E
25e oktober Sandra P
27e oktober Christel
28e oktober Hannah
29e oktober jag, Gabriel och Norre i En lokalavdelning i Tiden
1 november Moa, Erik och Marko
8e november Moffa

Tack för alla gratulationer! :D
Jag bloggar även senare ikväll om mitt lilla tårtkalas nu kl 19... :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar