måndag, mars 26, 2012

Internationell helg, ny vecka och ny frisyr...

 I helgen deltog jag i Internationellinspirationshelg i Gävle vilket var väldigt intressant och givande. Trevliga människor, och glädjen för mig att "bara" vara deltagare. Det var en skön avkoppling, och intressant att få lyssna på prat om afrika och volontärskap... Mmm, vad vill jag med mitt liv och vilka chanser ska jag ta tillvara på? En tanke om jämlikhet formades också under helgen, vikten av jämlikhet mellan människor i alla slags relationer. Med jämlikhet kan vi komma ganska långt och kan undvika onödiga frontalkrockar! Gammal/ung, inhemsk/invandrare, kvinna/man etc!
Bilden är från Bolongen i Gävle där vi tog en kvällspromenad på fredagskvällen. Väldigt vackert!
Idag träffade jag mamma och pappa, de bjöd mig och Ida på lunch på Arctura här i Östersund. Jag åt en supergod vegetarisk lasagne och de åt kyckling på en fänkålsbädd. Ida tog en bild på mig och pappa från Arctura med utsikt över Östersund. Det är den närmsta före-bild jag har, för bilden efteråt visar hur jag kom ut från frisörbesöket jag gjorde på VAX direkt efteråt... Jag känner mig helnöjd! =)

Nu känner jag mig lite extraglad att det äntligen fungerar med bilduppladdningen på bloggen igen! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar