torsdag, mars 08, 2012

Dag #15 Äventyr på långfärdsskridskor!

Dag #15 (igår) var det dags för friskvårdsdag med jobbet, jag fick låna långfärdsskenor av min kollega Maria och tog med mina stavar och längdskidspjäxor. Dock var mina pjäxor så mjuka och slappa så det var jättesvårt att hålla fötterna uppe på skenorna. Så tyvärr tog jag mig inte ens 1 km på skrillorna utan fick ta dem i handen och glatt promenera vidare till lunchen där alla anställda i församlngen skulle ses. Jag hade tur som fick trevligt sällskap med Jennie och slapp promenera ensam.

Till lunch serverades fisksoppa och ost-och skinkmacka och det var bara att tacka och ta emot. Det kändes annorlunda att känna konsistensen och smaken av fisken då jag nu i två veckor bara ätit vegetariskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar