tisdag, mars 13, 2012

Impulsiv tisdagskväll med bad...

...som ledde till en skön kväll på Storsjöbadet med simning, rutschkaneåkning, bad och bastu. Åh så härligt! Det är roligt med vänner och bekanta som tar initiativ till att hitta på diverse saker och det är alltid roligt att kunna tacka ja på direkten.

Senaste gången jag var på Storsjöbadet var någon gång under gymnasietiden tillsammans med pappa, mina systrar och Yoshimi som var utbytesstudent från Japan då. Det var alltså väldigt längesedan och det märktes stora förändringar och jag vågade inte testa alla rutschkanor, "turbo" lät alldeles för läskig för min smak. Men "Black hole" var rolig och "Magic eye" som även finns i Övik är en stor favorit hos mig!

Tack Majny för en trevlig och skön kväll! I natt kommer jag sova riktigt gott oavsett hur mycket det stormar utanför...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar