lördag, mars 17, 2012

Hög på dans!

Igår kväll var jag på Furuparken, först på ÖBRK's årsmöte och därefter på dansen till Fålings och Bredbandet. Det är så kul att gå ut och dansa och öva upp dansfärdigheterna som lärs ut på buggkursen. Det är också roligt att börja känna igen människor och bli igenkänd. Det är så himla roligt att bugga! Några killar är lite extra roliga att bugga med för på något vis får de fram mina färdigheter och jag lyckas följa dem i turer jag inte lärt mig ännu. Det är så att jag blir kär i själva dansandet...
Igår blev det några foxar också, men de känns inte ritkigt lika roliga längre nu när jag faktiskt kan bugga lite. Igår var det inte heller så många ute på dansen så det fanns gott om dansutrymme på dansgolvet! =) Fast det är ju roligt då dansgolvet fylls upp till max också även om det inte går att bugga lika mycket då...

Nu hoppas jag också få komma med på danskursen i gammeldans senare här i vår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar