söndag, mars 04, 2012

Lazy Sunday

Ikväll hängde jag med några av de internationella studenterna och spelade lite olika sällskapsspel. Riktigt trevligt och nu är jag så svengelsk i mina uttryck så det är inte klokt. Det är alltid lättare att bara prata engelska eller bara prata svenska. Att hoppa fram och tillbaka rör mest till det för mig. Hoppar jag fram och tillbaka har jag svårt att få de engelska meningar jag pratar att bli korrekta. Pratar jag bara engelska så fokuserar jag så mycket mer på språket och sen faller det sig naturligt.

Nu sitter jag här med surdegsbröd, smoothie och te på kvällskvisten och läser lite olika saker. Imorgon är det jobb igen och det känns riktigt bra. Dock så har bihålorna det fortfarande lite tufft, men I'm back in business och tar en soft arbetsdag imorgon! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar