torsdag, juli 23, 2009

Sommaronsdag...

Så länge höll sig mitt blogguppehåll. ;) Nej, men senare idag ger jag mig av så det här blir nog det sista på ett tag framöver som jag skriver. Det kan hända att det kan komma något enstaka inlägg framöver men. 17e aug beräknas jag vara tillbaka!

Igår hade jag en underbar dag. Andreas "Biffen", från göteborg som jag lärde känna under volontäråret, är uppe och hälsar på. Vi gick en sväng på stan.
Sedan kom Robert och Marta förbi hemma hos mig så då åt vi tacos och spelade chikago. Sedan åkte vi till en av Roberts vänner, lyssnade på musik och hade det trevligt. Sedan gick vi ut på O'learys - lång kö men vi kom in. Bra stämning. :) Jag dansade lite med Marie men det var fruktansvärt på dansgolvet, rena parningsritualerna och folk klarade knappt av att stå. Tråkigt när det inte går att dansa på dansgolvet när det är bra musik... :(

Drive-in på max (gott mitt i natten). Vi som var med har underbara minnen! ;) Sedan blev jag och Andreas hemskjutsade till mig. Och jag och Robert blev tvungna att säga hejdå. 3½ veckor borta från Övik, hur ska det gå?? Underbart men oerhört jobbigt!
Jag känner mig glad och kär. Underbar utgångspunkt på semestern! ;)

1 kommentar:

  1. Så precis att du tar ett paus i ditt bloggande samma dag som jag hittar hit! Men däremot för jag en fin 20 års precient dådu börjar blogg igen den 17 augusti eftersom jag fyller år då;) hehe. Hoppas du får en bra semester!:) Och lycka till mde pojkvännen, har nog snappat upp att du skaffat dig en ;) Kram Magdalena

    SvaraRadera