söndag, juli 12, 2009

Life is wonderful!

Vilken härlig helg! Härlig vecka... Livet är underbart och jag bara njuter... :) Idag skiner solen dessutom...


Igår hade jag en extra trevlig dag. Jag blev hämtad för att åka till Nätra-marknaden vid Kornsjö strand. En liten marknad, men marknadskänslan infann sig. Lite blött i gräset och en del lera. Inte såå många markandsstånd. Men lite fanns det att kolla på i alla fall. Träffade på Linda och Marie så vi pratade om en eventuell tjejkväll framöver, kommer att bli så kul!
Efter marknaden åkte vi vidare in till stan. Mitt på torget så var det även där marknadskänsla. Lite olika matkulturer fanns representerade, så vi köpte en stor spaghetti med bolognese med två gafflar så satte vi oss på en bänk inne i stan och åt och mumsade. Gott!
En sväng på microshop för att köpa en extern hårddisk så jag kan göra säkerhetskopior på bilder och musik och viktiga dokument...
Sedan hem till mig för att kolla på formel1, sedan lagade vi middag, fullkornspasta med ugnsstekt kyckling och sötsur sås. En mysig kvällspromenad gjorde pricken över i'et. :)


En sån där dag som är så underbart skön att få uppleva! Att få bara vara, göra saker, men utan stress... :) Och trevligt sällskap är ju härligt det med! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar