torsdag, juli 02, 2009

Torsdagsvardag...

Eftersom att jag fortfarande inte har gått på semester har jag jobbat idag.
Solen har skinit och värmen hr varit slående. Har öppnat fönstret på mitt kontor, och gardinerna blåste som tokiga. Stängde fönstret och satt där och svettades istället...

Men nu ikväll har jag varit ledig. Hade tänkt dansa afro ikväll men kände mig lite hängig så det blev inget med det. Hade tänkt försöka städa lite istället. Men det blev soffan. Så skönt!

Har suttit på msn och pratat en hel del. En trevlig kväll som flygit fram...

Imorgon ska jag upp i tid för att köra hemåt Haverö till... Pappa fyller år imorgon. 47, tänk vad tiden rinner iväg. Var inte han 40 när jag var 15? O det var ju alldeles nyss, eller? Har nästan lika åldersnoja som Marta. Inte riktigt, men ändå...

Så i helgen blir det minisemester, men är tillbaka i stan redan på söndag eftersom jag jobbar kväll då... Blir nog inte så mycket bloggat i helgen eftersom det inte finns någon el i stugan...

2 kommentarer:

  1. Krya på dig nu...47 -- ingen ålder på en pappa...han är bara 2 år äldre än jag...hmm....
    Om det är nån som ska ha åldersnoja, så är det då inte du, utan jag...
    *kram*

    SvaraRadera
  2. Nej på så vis är han inte så gammal... Men att 7 år bara flyger fram så - det känns läskigt!
    *Kram*

    SvaraRadera