måndag, juli 06, 2009

Att få andas ut...!

Åh vad skönt!

När jag loggar in på mejlen nu på morgonen har jag fått besked från kursledaren för religionspedagogikskursen att jag nu fått mitt betyg. Jag är godkänd, och inte bara det. Väl Godkänd.

Det känns så fantastiskt, underbart skönt! :) Men jag känner mig lite chockad. Många av arbetena har jag slitit med i sista stund och tiden har inte alltid funnits till för att fördjupa sig mer än tillräckligt. Jag har blivit godkänd på alla delmoment, och att jag nu får VG är mig förvånande. Men de sista två delmomenten var välgjorda (enligt henne) och då får jag ju lita på det då. För ett VG tackar man ju inte nej till. Särskilt inte då det var högsta möjliga betyg! :)

Jag som inte siktade på annat än G i den här omgången...
<------Evelina och jag under fältstudierna i Budapest.

Så nu har jag plockat på mig mina första högskolepoäng! 15 hp! :)

4 kommentarer:

  1. Den där bilden är fin tycker jag!! :-) Grattis igen!! :-)

    Kram/ Evelina

    SvaraRadera
  2. Ja, det är den. Frambringar många härliga minnen. Apropå det, jag ska ju skicka lite bilder till dig jag... Ska ta och plocka ut lite bilder åt dig! Har lovat Elisabet bilder från badet dessutom...
    Nu ska jag återgå till att städa lite inför kvällen! :)
    (Och tack, igen! ;))
    *KRAM*

    SvaraRadera
  3. Grattis vännen! Jätteskoj! Där ser du att du kan, du som betvivlade din förmåga -- gör inte det!
    *kram*

    SvaraRadera
  4. Tack Britt-Marie! Jo jag klarade det, och jag kan - om jag vill. Men stundvis så tycker jag att jag verkligen inte gav mer än vad som i minsta laget krävs. Häftigt att det gick igenom, på mitt sätt dessutom. :) Kanske jag vågar mig på att plugga någon gång i framtiden på heltid... ;)
    *Kram*

    SvaraRadera