söndag, augusti 16, 2009

Åter till vardag!

Nu är jag inne på semesterns sista dag... Och det känns helt okej faktiskt, nästan lite skönt!
4 veckors semester har varit tillräckligt för mig att hinna varva ner, njuta av att träffa mina föräldrar, systrar, andra släktingar, en del vänner hemifrån.

Jag har även hunnit med att yra på Storsjöyran med Marta, Moa, Marika, Ida, Kattis och Tomas - och många fler som jag träffade på... :)
Jag har även hunnit med ett besök på Moosegarden, tittat på utsikten från Hoverberget, åkt färja i Jämtland (ska jag vara ärlig visste jag inte att man körde färja där...det måste vara en stor sjö - kanske storsjön? *ler* och tänker på Marta!) Dessutom har jag hunnit med en go-cartrunda som jag nästan vann... Jag ledde så gott som hela tiden, men sista halvan på sista varvet, då tog pappa mig... Jag vill ha revansch!! ;)
Nu senast, igår, så besökte jag Selånger marknad och köpte både ditt och datt... :)
Sedan på kvällen kom Robert hit så tittade vi på Åter till Cold Mountain, dessutom spelade vi kort - 500 och jag vann!! 545 mot 540. Bra kämpat, men inte tillräckligt Robert! :P

Ja, jag har mött kärlek i sommar. Jag är kär, och tillsammans med min goa Robert från Själevad här i Övik!
Jag har hunnit med en massa mer saker också, men det blir för långt att skriva allt. Jag har haft en underbar sommar helt enkelt, dock inte så mycket bad som jag skulle önskat...

1 kommentar:

  1. Moosegarden????????????????????????
    Fill me in!!!!!!!!

    SvaraRadera